Sziasztok!
Más is találkozott azzal a problémával, hogy nem enged továbblépni a bankban a fizetéshez? Bármelyikre mennék azt írja, hogy "Payment method not available."
Tegnap még engedett vásárolni, bár a rögöt nem kaptam meg és emiatt írtam is a Supportnak.
Előre is köszi a segítséget!
Oldalak : 1 ... 6 7 8 9 10 ... 19
#176 2021. 07. 06. - 13h15
#177 2021. 07. 06. - 13h26
Sziasztok!
A mai nap folyamán én is vásároltam 1500 Ft-ért rögöt, de én se kaptam meg pedig smsben visszaírták, hogy sikeres volt a vásárlás.
Utolsó módosítás: Szimat6666 (2021. 07. 06. - 13h27)
#178 2021. 07. 06. - 13h33
Titanniae írta:
Sziasztok!
Más is találkozott azzal a problémával, hogy nem enged továbblépni a bankban a fizetéshez? Bármelyikre mennék azt írja, hogy "Payment method not available."
Tegnap még engedett vásárolni, bár a rögöt nem kaptam meg és emiatt írtam is a Supportnak.
Előre is köszi a segítséget!
Szia!
Ha ezt írja, akkor nem elérhető adott fizetési mód. Az event pakknál csak paypal-t enged (azzal tudomásom szerint ma is lehetett vásárolni).
Előfordulhat, hogy bizonyos fizetési módok átmenetileg nem elérhetőek.
(amíg nem javítják a plusz rög vásárlásokat én addig nem kísérleteznék a bankkal. Sajnos sokan jártak úgy, ahogy te is írtad és nincs garancia arra, hogy most jobb lenne a sima rögvásárlás, ha most benyelné (megint), az plusz utánajárást igényel a supportnál).
Szimat6666 ezt a support@beemoov.com címre kéne megírni. Magyar nyelven, melyik szerveren / karakter neve, mikor és mennyiért, egy tranzakció szám / fotó a vásárlásról.
(HA letelt az a pár óra, amit az oldal ír, hogy várjunk mert jóváírhatja közben, ha leterhelt a rendszer)
#179 2021. 07. 06. - 13h42
Sziasztok!
Nekem is az a problémám lenne amit Titannie írt, kb egy órája akartam vásárólni készítettem is képet amit majd csatolok a szettet szerettem volna megvenni paypalal és a képen látható üzenetet kapom nem csak a szettnél hanem bármire kattintok a szettnél csak paypal van akkor is a sima vásárlásnál a kártyást próbáltam meg (csak azért hogy ott mit ír ki) akkor is ugyan az az üzenet jön.
Remélem kivehető a szöveg ha nem készítek új képet.
Spoiler (A megtekintéshez kattints ide!)
#180 2021. 07. 06. - 13h43
LilyanaRed Rendben! Köszönöm szépen a segítséget! c:
Utolsó módosítás: Szimat6666 (2021. 07. 06. - 13h44)
#181 2021. 07. 06. - 13h49
Szia Manon!
LilyanaRed írta:
Előfordulhat, hogy bizonyos fizetési módok átmenetileg nem elérhetőek.
Ahogy feljebb szó volt róla, köszönjük a hiba megerősítését.
Jelenleg annyit tudunk mondani, amit ír: várni kell
#182 2021. 07. 06. - 13h52
Köszi a választ!
Bármennyire is kellemetlen maga a probléma, azért jó tudni, hogy nem vagyok vele egyedül. Remélem hamar javítják.
#183 2021. 07. 06. - 13h52
LilyanaRed írta:
Szia Manon!LilyanaRed írta:
Előfordulhat, hogy bizonyos fizetési módok átmenetileg nem elérhetőek.
Ahogy feljebb szó volt róla, köszönjük a hiba megerősítését.
Jelenleg annyit tudunk mondani, amit ír: várni kell
Rendben köszönöm.
#184 2021. 07. 06. - 14h00
LilyanaRed írta:
Amælia írta:
Sziasztok!
Mivel tegnap nem kaptam választ a kérdésemre a zeneünnepes topikban, ezért megkérdezem itt is. Ugyebár először dollárban írta a bankos csomag árát, amit azóta orvosoltak, de én annyiért vettem meg, amit először írt nem sokkal azélőtt, hogy megoldódott a probléma, vagyis 5.95 dollárért (1850 ft). Mostmár pedig feleannyiba kerül, tehát mi lesz az árkülönbséggel, amivel többet fizettem a bug miatt? Minden mást forintban láttam és látok a bankban feltüntetve (amerikai és a magyar szerveren is feltételezem az internetkapcsolat miatt).
Szia!
Az, hogy minden más forintban volt az nem volt bug (az 5.95 - ös bug lett jelezve az első 5 percben, ezért javították ki /feltételezhetőleg/, estére). Az appban jelenleg is 2390, azt nem módosították 899-re (meg ott eleve forintban volt).
IP alapján mondja meg mivel lehet fizetni, ezért van az, hogy Magyarországról hufban lehet fizetni, míg ha külföldre utazol ez megváltozik és eur stb lesz.
A rövid válasz: nem tudjuk, nincs információnk kompenzációról, ahogy arról sem az árváltozást követően miért nem változott a az appos ár, ami valószínűleg marad (így viszont nem tűnik valószínűleg a kompenzációró, amiről írsz, de továbbra sincs erről információ.)
A support@beemoov.com címre kéne küldenie minden (vagy legalábbis sok) érintettnek üzenetet arról, hogy mi történt.
A levonásról és a mostani árról. (én az appos vásárlók helyében is küldenék egy kedves mailt mert az sem 5*-ös megtérülés)
Az viszont azért jó lett volna, ha erről mondanak valamit a Beemoov-tól, mert szerintem nem én vagyok az egyetlen, aki többet fizetett, mint kellett volna. Valószínűnek tartom, hogy minden szerveren dollárban látták at emberek a csomagot, függetlenül attól, hogy az IP alapján milyen pénznemet kellett volna látniuk.
***
Ami pedig a feltöltést illeti, én sem kaptam még meg az amerikai szerveren, amit feltöltöttem tegnap és azt sem, amit ma reggel (azokért már rendesen forintban fizettem, mint eddig is), írtam is a supportnak, és dolgoznak rajta. Nekem ma reggel nem volt semmi problémám a fizetéssel (igaz ez reggel 5-kor volt), lehet idő közben csináltak valamit. Viszont a bankos csomagot teljes egészében megkaptam mindkét szerveren, szóval elég fura, hogy a sima feltöltést pedig nem kapjuk meg. Elképzelhető, hogy ez a feltöltés probléma minden szervert érint?
#185 2021. 07. 06. - 16h21
A megkésett banki vásárlások - elméletileg - jóváíródtak mindenkinek, illetve már elérhetővé váltak ismételten a telefonos/bankkártyás/paypalos vásárlások is!
Köszönjük a türelmet!
#186 2021. 07. 07. - 00h45
Sziasztok!
Nem tudom másnak volt-e ezzel problémája, de én előbb kaptam meg a kitsunés harisnyát, mint a cipőt és csak az alja látszódik ki a harisnya alól.
Képek
Arról amúgy lehet tudni valamit, hogy az eddig magyar oldal miért lett angol? (pl "ruhatár" helyett "closet")
#187 2021. 07. 07. - 04h03
VacdNeko írta:
Sziasztok!
Nem tudom másnak volt-e ezzel problémája, de én előbb kaptam meg a kitsunés harisnyát, mint a cipőt és csak az alja látszódik ki a harisnya alól.Képek
Arról amúgy lehet tudni valamit, hogy az eddig magyar oldal miért lett angol? (pl "ruhatár" helyett "closet")
Szia!
A fenti probléma nálam is van, sőt ez a Karenn-es szett szoknya-fátyollal is fennáll.
A második kérdésedre:
https://www.eldarya.hu/forum/t6,7-ideiglenes-t%C3%A9ma-t%C3%A1mogat%C3%A1s.htm
2021. 07. 05. - 11h34 - 156. hozzászólás
#188 2021. 07. 07. - 08h32
Sziasztok. Nekem az eseménnyel kapcsolatban lenne egy kis problémám. Megtaláltam az oldalon elrejtett hangfoszlányt, de ha rákattintok, nem ugrik a zene esemény oldalára, ahol odaadja az érte járó ruhadarabot. A képernyőről eltűnik az ábra, de nem történik semmi. Ha frissítek, akkor meg újra ott lesz. Ezt párszor már eljátszottam, nem változott a dolog. Eddig nem volt vele gond, ma először nem tudom összeszedni. Mit tudok vele csinálni? Mi lehet a gond?
#189 2021. 07. 07. - 08h36
Köszönjük Reiira!
Azóta annyival egészült ki, hogy esemény végéig nem is lesz magyar. Ahogy a kezdetekor átugrott angolra, majd a végén igyekeznek figyelni, hogy magyar legyen.
Ha jól rémlik Huang Chu-nál is van ilyen, sőt talán szintén Karenn-nél előbb jön a harisnya mint a cipő szóval az sem látszik. Nem tudni mi volt az elképzelés ezekkel kapcsolatban...
#190 2021. 07. 07. - 09h04
Dorka írta:
Sziasztok. Nekem az eseménnyel kapcsolatban lenne egy kis problémám. Megtaláltam az oldalon elrejtett hangfoszlányt, de ha rákattintok, nem ugrik a zene esemény oldalára, ahol odaadja az érte járó ruhadarabot. A képernyőről eltűnik az ábra, de nem történik semmi. Ha frissítek, akkor meg újra ott lesz. Ezt párszor már eljátszottam, nem változott a dolog. Eddig nem volt vele gond, ma először nem tudom összeszedni. Mit tudok vele csinálni? Mi lehet a gond?
#191 2021. 07. 07. - 09h12
Mancha írta:
Dorka írta:
Sziasztok. Nekem az eseménnyel kapcsolatban lenne egy kis problémám. Megtaláltam az oldalon elrejtett hangfoszlányt, de ha rákattintok, nem ugrik a zene esemény oldalára, ahol odaadja az érte járó ruhadarabot. A képernyőről eltűnik az ábra, de nem történik semmi. Ha frissítek, akkor meg újra ott lesz. Ezt párszor már eljátszottam, nem változott a dolog. Eddig nem volt vele gond, ma először nem tudom összeszedni. Mit tudok vele csinálni? Mi lehet a gond?velem is ez a helyzet francián. app-ban is próbáltam, sőt, ott nem működött először, illetve telefonon chromeban. idáig nem volt ilyen probléma, facebookon azt írták várni kell, de én hajnal 4 óta várok, és próbálkozok...
Sziasztok!
Tegnap írtak először ilyenről, a hibajelenség továbbítva lett, de valóban csak annyit tudunk tanácsolni, hogy várjatok. Ha sok embert érint, akkor remélhetőleg az esemény is meghosszabbításra kerül, mert nagyon ki van centizve
Köszönjük a jelzést és a megerősítést!
Frissítés
LilyanaRed írta:
Kedves Őrzők!
Instagramon írja a beemoov, hogy javítják a technikai hibákat - és kapunk kárpótlást majd.
Türelmet kérnek a fel nem szedhető és magukat nehezen adó darabkák problémájának megoldásához.
Utolsó módosítás: LilyanaRed (2021. 07. 07. - 11h00)
#192 2021. 07. 08. - 19h14
Ugyan nem eventes probléma és annyira nem is hatalmas hiba, csak kellemetlen, de már legalább az újraindulás óta (nem emlékszem, hogy előtte fennállt-e ez a probléma) nem jeleníti meg a kedvenc szettjeim előképét a játék és bal oldalt is csak akkor jelenik meg, ha rámegyek, hogy "felveszem a szettet". Másnál is megvan ez a jelenség?
Spoiler (A megtekintéshez kattints ide!)
#193 2021. 07. 08. - 19h17
Szia!
Igen és már más is jelezte / mi is írtunk róla az adminnak (újraindulás óta ilyen, előtte jó volt).
#194 2021. 07. 09. - 03h51
Sziasztok!
A zene eventtel lenne egy problémám a hangfoszlányok jóváírásakor.
A napi belépés után nem sokkal megtaláltam az oldalon elrejtett foszlányt, meg is kaptam érte a ruhadarabot.
Utána mentem epizóddal játszani, hogy meglegyen a napi 50 maana elköltése is, az event számlálója szerint 61 maanát költöttem, viszont hangfoszlányt nem kaptam érte.
A kis összesítő ablakban fura mód az oldalon elrejtett napi hangfoszlány megszerzése nincs kipipálva emellett, de a maana költéses ki van. Hiába költök több maanát, nem akarja adni a hangfoszlányt a rendszer, a napi megtalálhatót meg már hiába keresem, hiszen egyszer meglett.
Kijelentkezés, süti kiürítés már megvolt.
Képernyőkép
Másnál is volt ilyen? A dolog plusz szépsége, hogy ameddig nem lettek kijavítva a hibák, addig nálam egy bug sem volt.
Előre is köszönöm a segítséget!
Utolsó módosítás: Gothic01 (2021. 07. 09. - 03h53)
#195 2021. 07. 09. - 08h28
Sziasztok!
Nekem is a hangfoszlánnyal lenne problémám. A napi maanáért és az oldalon elrejtettért megkaptam a ruhadarabokat, ám hiába küldöm felfedezőútra a familiárisomat, nem akarja hozni a hangfoszlányt. Korábban mindig a legelső útjáról meghozta, most pedig lassan lefogyasztom az energiáját, és még mindig semmi.
A másik gond pedig az, hogy már napok óta be se tölti nekem az esemény oldalát, így megnézni se tudom, hogy mi van kipipálva vagy mi nem. Ha rákattintok, csak tölt egy darabig, majd hibaüzenetet ír ki. Appban is kipróbáltam, de ott se működik. Gondoltam a javítások során ez is megoldódik majd, de úgy látszik, ez sajnos egyedi probléma.
Mindkét gond esetében természetesen megvolt a sütik/előzmények törlése.
Előre is köszönöm a segítséget!
#196 2021. 07. 09. - 14h21
Sziasztok!
Gothic1, az nm segít esetleg, ha appban megnézed? Hátha ott feldobja megint a megtalálhatót... (velem gyakran van, hogy ott kihozza, amit másként nem... lehet, valahogy a rendszer összekeverte a kettőt, láttam már ehhez hasonló fura esetet, de sikerült így megoldani.)
Ha ez sem segít, sehogy sem akarja jóváírni azt a jutalmat, akkor a supporthoz lenne érdemes fordulni!
Kyara, ha már próbáltad a sütik/előzmények törlését, más platformot, és semmi ilyesmi nem válik be, és az esemény oldala sem jön be továbbra, akkor szerintem te is írj a supportnak.
Én is továbbítottam, de a supportról talán gyorsabban kaptok választ, főleg, hogy azért a napi jutalom is múlik rajta.
#197 2021. 07. 09. - 15h07
Sziasztok!
Már korábban jeleztem, hogy nem jelenik meg a hang töredék, de most már tudom mihez kötni, ugyanis volt, hogy megtaláltam és olyan is, hogy a banknál volt beakadva (amit javítottak).
Szerintem van kapcsolat abban, hogy az appban hol jelenik meg és hogy a weben hol.
Már a negyedik alkalommal kutatom végig az egész oldalt és sehol semmi és az alkalmazásban megvan a PADLÁSON. Kivétel nélkül. Ha weben nincs, akkor alkalmazásban a padláson.
És ezt már nem kéne annyival eltusolni, hogy más játékosok megtalálják, csak nem néztem meg elég helyen stb stb.
a helyek, amiket megnéztem weben
#198 2021. 07. 09. - 15h33
VacdNeko írta:
Sziasztok!
Már korábban jeleztem, hogy nem jelenik meg a hang töredék, de most már tudom mihez kötni, ugyanis volt, hogy megtaláltam és olyan is, hogy a banknál volt beakadva (amit javítottak).
Szerintem van kapcsolat abban, hogy az appban hol jelenik meg és hogy a weben hol.
Már a negyedik alkalommal kutatom végig az egész oldalt és sehol semmi és az alkalmazásban megvan a PADLÁSON. Kivétel nélkül. Ha weben nincs, akkor alkalmazásban a padláson.
És ezt már nem kéne annyival eltusolni, hogy más játékosok megtalálják, csak nem néztem meg elég helyen stb stb.a helyek, amiket megnéztem weben
Szia!
Ö, miért is? Nem azt tanácsoljuk, hogy ha nincs meg vagy be van szorulva, nézzék meg appban?
Értem én, hogy ezen az eseményen már a kákán is csomót keresünk és már ott tartunk, hogy összeesküvés elméletekkel rukkolunk elő szinte ("nem kéne annyival eltusolni, hogy más játékosok megtalálják, csak nem néztem meg elég helyen"). Nincs itt semmi eltusolva, el van rejtve valami az oldalon és meg kell keresni, a bankos beragadást javították elvileg, az meg hogy többször van nálad a padláson, ha nem találod egy szerencsés fordulat.
Szóval amit leírtál: megtaláltad a hangfoszlányt és találtál valami állandónak vélt helyet (negyedik alkalommal).
Hogy nehezen található, ahogy korábban leírtad egy hszben itt, azt jeleztük, tegnap jött ki a javítás, hogy ezek után könnyebb lesz-e azt szerintem egy napból nehéz lenne levonni. (ha ez a probléma, hogy még mindig nem jön weben a darabka, akkor írj a supportnak, hogy még mindig nehéz)
Ha egyéb anomáliákat, jelenségeket és összefüggéseket vélsz felfedezni akkor a support@beemoov.com címre írj.
(upd. és ne privát üzenetbe írj, aztán ne itt szerkeszd újra a hozzászólást, ez tényleg felesleges vitázás és elnézést a kifejezésért nyivákolás)
További kellemes játékos, sikeres gyűjtögetést!
(És gratulálok azért a sikeres hangfoszlány-fogáshoz.)
Utolsó módosítás: LilyanaRed (2021. 07. 09. - 16h38)
#199 2021. 07. 09. - 15h59
Kerüljük a vitát, a személyeskedést, a moderátorok privát üzenetben felkeresését (ugyanebből kifolyólag) és a lezárás utáni hozzászólásmódosításokat.
Moderátor által törölve 2021.07.09.16:42
Utolsó módosítás: VacdNeko (2021. 07. 09. - 16h07)
#200 2021. 07. 09. - 16h06
Kerüljük a vitát.
Moderátor által törölve 2021.07.09.16:43