Sziasztok!
Nekem a 30. epizóddal lenne problémám. Az a feladat, hogy "Take part in the final battle of Eldarya", tudtommal ki kellene mennem a nagy kapun, de nem tudok, nincs ott a kispötty. Töröltem a sütiket, próbáltam másik böngészőből, eszközről, de semmi
#26 2021. 05. 24. - 10h52
#27 2021. 05. 24. - 11h01
Köszönjük az infót! A mérő 59%-osan sokkalta jobban bejön!
Na ez offtopic... Se nem segítségkérés se nem más... Szívem szerint adnám a figyelmeztetőt, de itt hagyom, hogy mások is lássák mit nem szeretnénk ebben a témában. Ez nem csevegő, a szabályzat meg nem olyan hosszú. - moderátor által szerkesztve
Utolsó módosítás: LilyanaRed (2021. 05. 24. - 11h29)
https://i.imgur.com/ydg1BDa.png
#28 2021. 05. 24. - 11h03
Hetti írta:
Sziasztok!
Sajnos még én sem kaptam meg a banki utalásaim után járó "kárpótlásom" pedig 2x is elküldtem az emailt, kaptam is rájuk automatikus választ és ennyi... több mint egy hónapja várok
Sajnos a jóváírások késésével kapcsolatosan több tanáccsal nem tudunk szolgálni, mint ami itt található. Remélhetőleg idejében megérkeznek az antik coinok mindenkihez, vagy ha nem, akkor hosszabbítanak még egy kicsit.
Wia írta:
Sziasztok!
Nekem a 30. epizóddal lenne problémám. Az a feladat, hogy "Take part in the final battle of Eldarya", tudtommal ki kellene mennem a nagy kapun, de nem tudok, nincs ott a kispötty. Töröltem a sütiket, próbáltam másik böngészőből, eszközről, de semmi
Próbáltál járkálni még egy keveset a Főhadiszálláson? Lehetséges, hogy van egy feloldó párbeszéd, amit még nem aktiváltál.
#29 2021. 05. 24. - 11h09
Wia írta:
Sziasztok!
Nekem a 30. epizóddal lenne problémám. Az a feladat, hogy "Take part in the final battle of Eldarya", tudtommal ki kellene mennem a nagy kapun, de nem tudok, nincs ott a kispötty. Töröltem a sütiket, próbáltam másik böngészőből, eszközről, de semmi
Szia! Ha jól emlékszem, ebben az epizódban volt, hogy a harc előtt be kell menni a kovácsműhelybe felvenni a fegyvert. Remélem ezzel megoldódik a probléma
#30 2021. 05. 24. - 11h24
Nekem a 30.epizódban be buggolt az egyik rész.
Mikor ki kellett menni a kapun a vége felé vissza mentem véletlen és nem ki. Azóta nem működik és nem tudom folytatni.
#31 2021. 05. 24. - 11h32
Tájékoztatásul, ha nem sikerül betartani a szabályokat lelkiismereti problémák nélkül lesznek figyelmeztetők és ideiglenes hozzászólás megvonások kiosztva. Olvassuk el azt a pár sort.
#32 2021. 05. 24. - 12h09
Sziasztok! Nekem annyi gondom van hogy még event kezdetén itt webes felületen játszottam (mint most is) és mikor arra mentem hogy beváltom a csoki tojásokat akkor arra ment hogy aranyrögért vegyen ruhát. Meg is kaptam a Dream-es hajat viszont jobban örültem volna ha megmarad az a 60 aranyrög. Még nem írtam nekik mert sajnos nincs meg az e-mail címem jelszava így nem tudom mit tehetek. Valami tanács? Sajnos e-mail címet se tudok váltani így mert mint írtam nincs meg az e-mail az ellenőrzéshez. Szóval mit tudok tenni ilyenkor?
#33 2021. 05. 24. - 12h13
Cosinus írta:
Próbáltál járkálni még egy keveset a Főhadiszálláson? Lehetséges, hogy van egy feloldó párbeszéd, amit még nem aktiváltál.
Már 2 hete fennáll ez a probléma, azóta többször körbejártam a helyszíneket és semmi.
Lejjebb írta egy játékos (Anneline), hogy a kovácsműhelyben fel kell venni a fegyvert, ezt még a csata megkezdése előtt megtettem, de most is visszamentem, hátha rosszul emlékszem, de nincs semmi olyan, amit fel lehetne venni (végig kattintottam mindenen).
És ha jól emlékszem, ahogy Zarra írta, én is visszaléptem véletlen, és azóta semmi.
#34 2021. 05. 24. - 12h20
Sziasztok nekem nem müködik a famisom nem gyüjtoget folyamatosan azt írja hogy felfedezö úton van de nem is küldtem ki, több mint 4 napja csinálja ezt és még a minijátékom se adja meg a mannát hiába jétszom. Többször frissitettem de nem lett jobb.
#35 2021. 05. 24. - 12h33
Sziasztok!
Annyi kérdésem lenne, hogy nekem se térítették még vissza az eddigi feltöltéseimet, és már antik butikom sincs. De ha vissza kapom, akkor az antik butik is vissza jön, hogy a feltöltős szetteket megtudjam venni?
#36 2021. 05. 24. - 12h46
Sziasztok! Nekem az a problémám hogy nem tudom visszaszerezni a régi feltöltésemet, egy darab feltöltésről van szó ugyhogy lehet nem is annyira fontos de azért ha van esély rá szeretném visszakapni. Azért nem tudom megtenni mert azóta telefont kellet váltanom és sms feltöltést használtam, de a visszaszerzéshez szükséges adatot vagyis a kódot így nem tudom megnézni, a telefont sajnos be semlehet kapcsolni. Teljesen tanácstalan vagyok. mit tehetnék?
Utolsó módosítás: Merity (2021. 05. 24. - 12h47)
#37 2021. 05. 24. - 13h12
KrilimoKrom írta:
Sziasztok! Nekem annyi gondom van hogy még event kezdetén itt webes felületen játszottam (mint most is) és mikor arra mentem hogy beváltom a csoki tojásokat akkor arra ment hogy aranyrögért vegyen ruhát. Meg is kaptam a Dream-es hajat viszont jobban örültem volna ha megmarad az a 60 aranyrög. Még nem írtam nekik mert sajnos nincs meg az e-mail címem jelszava így nem tudom mit tehetek. Valami tanács? Sajnos e-mail címet se tudok váltani így mert mint írtam nincs meg az e-mail az ellenőrzéshez. Szóval mit tudok tenni ilyenkor?
Szia!
Sajnos ezt az aranyrögös vásárlást már nem lehet visszavonni, mivel arra a lehetőségre kattintottál véletlenül, így ezekért nem vállalnak felelősséget.
Az email bejelentkezéseknél szintén szokott ,,Elfelejtettem a jelszavam" fülecske lenni, próbáld meg annak a segítségével visszaállítani a jelszavad/újat beállítani. Ha egyáltalán nem tudod visszaállítani az emailed, akkor megpróbálhatsz egy olyan címről is írni a Supportnak, amire át szeretnéd rakni a karaktert, lehetséges, hogy bizonyos információk megadása után ez megoldható.
Wia írta:
Már 2 hete fennáll ez a probléma, azóta többször körbejártam a helyszíneket és semmi.
Lejjebb írta egy játékos (Anneline), hogy a kovácsműhelyben fel kell venni a fegyvert, ezt még a csata megkezdése előtt megtettem, de most is visszamentem, hátha rosszul emlékszem, de nincs semmi olyan, amit fel lehetne venni (végig kattintottam mindenen).
És ha jól emlékszem, ahogy Zarra írta, én is visszaléptem véletlen, és azóta semmi.
Köszönöm, akkor továbbítom a problémátokat, hátha sikerül kiszedni titeket a beragadt helyzetből. ^^
gesztenye írta:
Sziasztok nekem nem müködik a famisom nem gyüjtoget folyamatosan azt írja hogy felfedezö úton van de nem is küldtem ki, több mint 4 napja csinálja ezt és még a minijátékom se adja meg a mannát hiába jétszom. Többször frissitettem de nem lett jobb.
Szia!
Érdemes egy ki-be jelentkezést is megpróbálni, illetve figyelni, hogy az Origins vagy pedig a New Era oldalán küldted el a familiárisod felfedezőútra. A ki-be lépés és a sütik törlése megoldhatja a minijátékkal kapcsolatos problémád is.
Nana-san írta:
Sziasztok!
Annyi kérdésem lenne, hogy nekem se térítették még vissza az eddigi feltöltéseimet, és már antik butikom sincs. De ha vissza kapom, akkor az antik butik is vissza jön, hogy a feltöltős szetteket megtudjam venni?
Szia!
Erről, hogy a feltöltések után ismét megjelenik-e a butik, nincs infónk, rákérdezek. ^^
Merity írta:
Sziasztok! Nekem az a problémám hogy nem tudom visszaszerezni a régi feltöltésemet, egy darab feltöltésről van szó ugyhogy lehet nem is annyira fontos de azért ha van esély rá szeretném visszakapni. Azért nem tudom megtenni mert azóta telefont kellet váltanom és sms feltöltést használtam, de a visszaszerzéshez szükséges adatot vagyis a kódot így nem tudom megnézni, a telefont sajnos be semlehet kapcsolni. Teljesen tanácstalan vagyok. mit tehetnék?
Szia!
Sajnos az SMS vásárlásokat csak a kód és a felhasználónév megadásával lehet igazolni, így erre nincs lehetőség, ha a kód már nem visszanézhető.
#38 2021. 05. 24. - 13h27
Nekem az a szívem legnagyobb bánata, hogy nem kaptam eddig visszatérítést. Információ sincs arról, hogy a butikot kitolnátok még. Viszont nekem nagyon sok fizetős szettem megvolt és ezeket szeretném visszavásárolni mert nagyon nagy hiányérzetem van miattuk. Elég nagy tételeket vettem átlagban és legtöbb pp vagy bankártya. Nagyon sok emailt küldtem már. Nagyon sokan vagyunk akik várnak, de kezdek lemondani már a dologról és a lelkesedés is ezért hagyott alább főleg a feltöltéseimet illetően.
Utolsó módosítás: Ewian (2021. 05. 24. - 13h30)
#39 2021. 05. 24. - 13h36
Sajnos mint mindenkinek, aki emiatt ír, úgy neked sem tudunk újat mondani; amennyiben az e-mailek elmentek a supportra, úgy rajtuk áll, mikor cselekednek. Jeleztük, hogy még sokan nem kaptak visszatérítést, bizonyára ők is tisztában vannak ezzel. Igaz, hivatalos információ nincs hosszabbításról, de ha szükséges, remélhetőleg kapunk még.Ewian írta:
Nekem az a szívem legnagyobb bánata, hogy nem kaptam eddig visszatérítést. Információ sincs arról, hogy a butikot kitolnátok még. Viszont nekem nagyon sok fizetős szettem megvolt és ezeket szeretném visszavásárolni mert nagyon nagy hiányérzetem van miattuk. Elég nagy tételeket vettem átlagban és legtöbb pp vagy bankártya. Nagyon sok emailt küldtem már. Nagyon sokan vagyunk akik várnak, de kezdek lemondani már a dologról és a lelkesedés is ezért hagyott alább főleg a feltöltéseimet illetően.
Amit még tehettek, hogy az előző oldalon a Cosinus által megírt információkat ellenőrzitek, hogy biztosan elküldtetek-e mindent a supportra.
Kérlek, ne írjatok erről több üzenetet ide, pontosan tudjuk, hogy sokaknak ez a problémája! Utána tudunk kérdezni, hogy állnak a visszatöltések, de ennél többet nem tudunk tenni, így felesleges egyesével jelezni! Megértéseteket köszönjük!
#40 2021. 05. 24. - 13h52
Sziasztok!
Nekem csak egy olyan kérdésem lenne hogy a sima butikból-kisállat kereskedés-miért lett eltávolítva a Musarózsa?
#41 2021. 05. 24. - 14h03
Szia!Edinw írta:
Sziasztok!
Nekem csak egy olyan kérdésem lenne hogy a sima butikból-kisállat kereskedés-miért lett eltávolítva a Musarózsa?
Először arra gondoltam, hogy egy bizonyos szinthez és epizód teljesítéséhez köthető, de ha minden igaz, ez alapján nekem is látnom kéne. Viszont úgy tűnik, nem csak ő hiányzik a sima butikból, hanem minden "magasabb szintű" fami is; helyette New Erások jelentek meg. Valószínűleg egyszerű készítői döntésről van szó, hogy mostantól ezek elérhetők, a többit az antik butikból szerezheted be egyelőre. Elképzelhető, hogy ha lejár az antik butik, akkor visszakerülnek. Utána kérdezek.
#42 2021. 05. 24. - 14h56
Köszönöm szépen az infót.
Utolsó módosítás: Edinw (2021. 05. 24. - 14h56)
#43 2021. 05. 24. - 16h07
Sziasztok! ( ´ ▽ ` )ノ
Nekem még egy olyan kérdésem lenne, hogy -igaz nem nagyon emlékszem régen hogy volt- de mint a testvéroldalon, itt hogy lehetne átugrani az epizódokat? Mert én semmi ilyenre kitalált gomblehetőséget nem találtam (vagy csak elkerülte a figyelmemet). És ha ilyen van, akkor az mibe/mennyibe kerül?
Mert már nagyon mennék piacozni!(=①ω① )
Köszönök mindent erőre is!ฅ^•ﻌ•^ฅ
#44 2021. 05. 24. - 16h10
Dhekiya írta:
Sziasztok! ( ´ ▽ ` )ノ
Nekem még egy olyan kérdésem lenne, hogy -igaz nem nagyon emlékszem régen hogy volt- de mint a testvéroldalon, itt hogy lehetne átugrani az epizódokat? Mert én semmi ilyenre kitalált gomblehetőséget nem találtam (vagy csak elkerülte a figyelmemet). És ha ilyen van, akkor az mibe/mennyibe kerül?
Mert már nagyon mennék piacozni!(=①ω① )
Köszönök mindent erőre is!ฅ^•ﻌ•^ฅ
Szia!
A Csábításból jelesen és Eldaryán sem volt lehetőség soha epizódok átugrására, minden esetben végig kell játszani őket sorban. ^^
#45 2021. 05. 24. - 16h13
Kedves Moderátorok!
Én még május 5.-én vásároltam SMS-sel aranyrögöt, de a familiárist és a 350000 régi pénzt nem kaptam meg. Volt egy régebbi SMS-es befizetésem is 2019. november 29.-én ugyanarról a telefonszámról ugyanerre a felhasználónévre és e-mail címre. Ezzel kapcsolatban sem tudtam beszerezni a szettet, ami akkor járt. Kérem segítsen valaki megoldani ezt a problémát.
Köszönettel: Laerissa
#46 2021. 05. 24. - 16h18
Laerissa írta:
Kedves Moderátorok!
Én még május 5.-én vásároltam SMS-sel aranyrögöt, de a familiárist és a 350000 régi pénzt nem kaptam meg. Volt egy régebbi SMS-es befizetésem is 2019. november 29.-én ugyanarról a telefonszámról ugyanerre a felhasználónévre és e-mail címre. Ezzel kapcsolatban sem tudtam beszerezni a szettet, ami akkor járt. Kérem segítsen valaki megoldani ezt a problémát.
Köszönettel: Laerissa
Szia!
Az újabb vásárlásokért nem 350000 antik érme jár, minden vásárláshoz bizonyos mennyiségűhöz juthatsz még hozzá.
Valószínűleg a szolgáltatóval lesz gond, néhány az utóbbi időben letiltotta az emelt díjas számokat, érdemes más fizetési módot találni, esetleg más telefonos szolgáltatónál próbálkozni ezzel!
Ha a pénz a sikertelen tranzakció ellenére levonódott a számládról, kérlek, jelezd a vásárlási adatokkal együtt a Support felé!
Egyéb: A Cerbinille familiáris és a vásárlások mellé járó antik érme akciója már nem érvényes, így ha most vásárolsz, sajnos már nem fognak hozzáadódni a készletedhez, ez május 9-ig tartott.
#47 2021. 05. 24. - 16h30
Kedves Cosinus!
Köszi, hogy válaszoltál! Én még május 5.-én vásároltam, így járt volna a tojás és az régi pénz is. Az aranyrögöt meg is kaptam, ezeket viszont nem. Pedig én pont emiatt vásároltam, és elég kiábrándító, hogy végül csak az aranyrögöt kaptam meg. Most akkor com-os e-mail címre kellene írnom megint vagy hova?
A supportnak már írtam egyszer április végén, de azóta se reagáltak rá. Ezért írtam most a fórumba, hátha meg tudja valaki oldani a problémát.
#48 2021. 05. 24. - 16h44
Jól értem, az utolsó levelet a supportra április végén írtad?Laerissa írta:
Kedves Cosinus!
Köszi, hogy válaszoltál! Én még május 5.-én vásároltam, így járt volna a tojás és az régi pénz is. Az aranyrögöt meg is kaptam, ezeket viszont nem. Pedig én pont emiatt vásároltam, és elég kiábrándító, hogy végül csak az aranyrögöt kaptam meg. Most akkor com-os e-mail címre kellene írnom megint vagy hova?
A supportnak már írtam egyszer április végén, de azóta se reagáltak rá. Ezért írtam most a fórumba, hátha meg tudja valaki oldani a problémát.
Akkor nem fognak tudni a május 5-én bekövetkezett problémádról, így nem is tudták volna orvosolni. Azzal kapcsolatban újra kellene (kellett volna) írni nekik.
Egyébként ha nem reagálnak, előfordulhat hogy elkeverednek az automatikus levelek, vannak olyan levelezőrendszerek (pl. citromail, freemail) amik nem fogadják az ehhez hasonló leveleket. (én is jártam már úgy, hogy freemailre nem érkezett meg az e-mail változtatásához szükséges levél, bármennyiszer is igényeltem)
#49 2021. 05. 24. - 16h52
Lyah írta:
Jól értem, az utolsó levelet a supportra április végén írtad?Laerissa írta:
Kedves Cosinus!
Köszi, hogy válaszoltál! Én még május 5.-én vásároltam, így járt volna a tojás és az régi pénz is. Az aranyrögöt meg is kaptam, ezeket viszont nem. Pedig én pont emiatt vásároltam, és elég kiábrándító, hogy végül csak az aranyrögöt kaptam meg. Most akkor com-os e-mail címre kellene írnom megint vagy hova?
A supportnak már írtam egyszer április végén, de azóta se reagáltak rá. Ezért írtam most a fórumba, hátha meg tudja valaki oldani a problémát.
Akkor nem fognak tudni a május 5-én bekövetkezett problémádról, így nem is tudták volna orvosolni. Azzal kapcsolatban újra kellene (kellett volna) írni nekik.
Egyébként ha nem reagálnak, előfordulhat hogy elkeverednek az automatikus levelek, vannak olyan levelezőrendszerek (pl. citromail, freemail) amik nem fogadják az ehhez hasonló leveleket. (én is jártam már úgy, hogy freemailre nem érkezett meg az e-mail változtatásához szükséges levél, bármennyiszer is igényeltem)
Kedves Lyah!
Még áprilisban írtam nekik, amikor azt kérdeztem, hogy hogyan írhatnám jóvá a 2019-es vásárlásom, de arra sem kaptam választ. Ezért feladtam a további próbálkozást. Gmail-es címről írtam, és a spam mappát is nézam rendszeresen, de semmi. Még automatikus üzenet sem érkezett. Fogalmam sincs, hogy mit rontottam el vagy miért nem jön semmi reakció.
Most írtam még egy üzenetet a konkrét adatokkal, aztán meglátom, hogy lesz-e valami.
Utolsó módosítás: Laerissa (2021. 05. 24. - 16h53)
#50 2021. 05. 24. - 19h05
Sziasztok! (✿´꒳`)ノ°
Ez nem tudom, hogy mennyire ideillő, de mikorra várhatóak a majd különböző témájú teázósarkok? Vagy egyáltalán számíthatunk majd ilyenre?